In-Aruba Travel Portal

Vakantie op Aruba

More
14 years 4 months ago #3676 by Petra
Vakantie op Aruba was created by Petra
Wij komen net terug van een heerlijke vakantie op Aruba. aangezien we echte zon aanbidders zijn was de keuze om naar Aruba te gaan zo gemaakt. Eerst twijfelde we tussen Aruba en Curaçao, maar uiteindelijk is het Aruba geworden. En... geen spijt. Gelukkig niet. Wat een heerlijk eiland is dit.

Het hotel was perfect. We verbleven in Amsterdam Manor. Mooie locatie met adembenemend uitzicht. De bediening was behulpzaam en zeer vriendelijk. Dit hotel is een aanrader.

Aangezien we van lekker eten houden zaten we in dit hotel goed. Het eten is hier voortreffelijk. Al moet ik bekennen dat ik ook erg gecharmeerd ben van Madam Janet. Heerlijk dit restaurant. Het is blijkbaar één van de betere restaurants op Aruba en daarom hebben we het bezocht. Helemaal voortreffelijk. Die restaurant verdiend echt een vermelding. We hebben lekker buiten in de tuin gezeten. Daar hebben we genoten van het weer en van de live muziek. Maar boven al was het eten hier uitmuntend. Niet voor niets is Madam Janet het beste restaurant van Aruba.

Voor de rest hebben we lekker op het strand liggen zonnen en hebben we veel, heel veel cocktails op. Dat is voor ons de ultieme vakantie geweest en we gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Groetjes Petra

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 4 months ago #3680 by esmee
Replied by esmee on topic RE:Vakantie op Aruba
Amsterdam Manor is een leuk hotel. We hebben er nog niet overnacht maar we zijn wel een aantal keer daar binnen geweest. Vrienden van ons zitten daar meestal.
Wij verblijven altijd in Manchebo. Dat vinden wij super. Lekker aan het strand en niet te groot.

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 4 months ago #3687 by wilco
Replied by wilco on topic RE:Vakantie op Aruba
Amsterdam Manor ziet er leuk uit op de foto's.
Wij willen begin volgend jaar voor het eerst naar Aruba. Is dit hotel dan aan te raden? Of zijn er leukere hotels?
Wij houden niet van grote resorts. Het mooiste vind ik als de kamers grenzen aan een zwembad.
Kom maar op met die tips:D

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 3 months ago #3711 by Lowlander
Replied by Lowlander on topic RE:Vakantie op Aruba
esmee wrote:

Manchebo


Manchebo heeft volgens mij het mooiste stukje strand van Aruba voor de deur. Echt supermooi! :)

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 3 months ago #3712 by Lowlander
Replied by Lowlander on topic RE:Vakantie op Aruba
wilco wrote:

Amsterdam Manor ziet er leuk uit op de foto's.
Wij willen begin volgend jaar voor het eerst naar Aruba. Is dit hotel dan aan te raden? Of zijn er leukere hotels?
Wij houden niet van grote resorts. Het mooiste vind ik als de kamers grenzen aan een zwembad.
Kom maar op met die tips:D


Ik zou dan zeker eens een kijkje nemen bij Arubiana Inn . Een gezellig klein hotelletje in Noord. Alle kamers grenzen aan een mooie binnentuin met zwembad. 's Ochtends wordt er een goed ontbijt verzorgd door vriendelijke dames. Het wordt gerund door Nederlanders. Je hebt wel een auto nodig om bij het hotel bij de stranden te komen want het ligt niet aan het strand. Zo'n beetje alle bezoekers van Arubiana Inn komen er voor de zoveelste keer dus dat zegt mi genoeg :-) Ook een aanrader.

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 3 months ago #3716 by Lowlander
Replied by Lowlander on topic RE:Vakantie op Aruba
foto Arubiana Inn:



:)

Meer foto's

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.398 seconds